Translate

söndag 15 juni 2014

Vilodag

Cykelturen tog ut sin rätt och idag blev det lugnare. Jag får ont i nacke och axlar när jag cyklar långt och skall kolla om jag kan byta styre. Söndag och Allt Om Scrap har sitt söndagsinlägg, http://tidning.alltomscrap.se/2014/06/fargad-staltradgem.html Mitt bidrag där är denna layout

 
Temat är ståltråd och jag har snott ståltråd till virvlar och gjort ett hjärta. Fotot från Portugal som jag tycker så mycket om.
 
Jag plockade fläder på cykelturen igår och satte till saft.

 
Vädret var för fint för att sitta inne hela dagen så jag cyklade bort till Sandflyget. Satt och pratade en stund innan jag styrde kosan till ICA för att handla och sedan hem.




 
Det jobbas på taket och nya fönster att satta på kupan.
 
Hemma bakade jag en marängbotten som blev ruskigt stor, men det är ju väldigt enkelt. Jag får se vad jag gör av den imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar