Translate

tisdag 6 januari 2015

Trettondagen idag

Trettondagen och julen är definitivt borta, det känns befriande på något sätt. Jag har belönat mig själv med några nya saker som jag njuter av.

 
En ny vas från Maria Grant och ett fång tulpaner.

 
Också en ny ljusstake från samma fina butik. Hon har rea nu och har 50% på nästan allt.
 
Idag är det konstigt nog också tisdag och Veckans skiss har start på årets skisser, http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2015/01/45.html
Min tolkning där är denna layout med papper från Crate Paper och foto på barnbarnet Kristoffer.

 
Jag måste bara tillägga att Maria och Fredriks syster Sara fick en liten flicka idag, dagen efter vi träffades!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar tulpaner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är svåra att inte tycka om också finns det så många fina sorter nuförtiden

      Radera