Translate

tisdag 20 januari 2015

Veckans skiss

Tisdag idag och en ny skiss hos Veckans Skiss,  http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2015/01/47.html
Min tolkning där är denna layout

Vit cardstock som jag målat med akvarellfärger och stämplat. Några olika papper och dekorationer samt foto på barnbarnsbarnen som små lucior.

En ganska kort promenad i snöblandat regn, men vindstilla och skönt. 







Restaurangen börjar bli klar ser det ut som. 
Jag har börjat plocka fram kläder och annat som ska packas till resan och det börjar kännas verkligt nu. Datorarbetet har fortsatt och ikväll har jag bekantat mig och nu gör jag inlägget från nya datorn. Det är ett helt nytt system för mig med en mac, men jag tror det blir jättebra. Fast det kommer att ta tid innan jag får ordning på allt och framförallt hur jag ska hantera alla bilder.

4 kommentarer:

  1. Så söta små lucior! Vad bra du plockat upp färgerna i fotot. Tufft och mysigt på en och samma gång! :-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag fick detta fotot som julkort och snodde det som vanligt! Kram

      Radera