Translate

lördag 28 mars 2015

Dragning

Hej på lördagmorgon! Ett extrainlägg med dragning av utlottningen jag haft i veckan här! Tack alla som kommenterat, det är trevligt med kommentarer, det blir en extra dimension på bloggen att få lite respons även om det absolut inte ska kännas tvingande på något sätt.
Några av er hade många lotter (1 per inlägg) och så här utföll detta.

Först raken, ett litet hopplock av scrapsaker i påskfärger, fördelade på 4 personer med olika antal andelar.


Vem vann?

Jo.........



Anna, min scrapvän som jag uppskattar så mycket och egentligen helt rättvist eftersom hon hade många andelar.
Grattis, raken kommer på posten!



Sedan Grattiskorten , fördelade på 9 personer med olika antal andelar. Vem vann då dessa?


Jo.........



Maj-Lis, som hade flest andelar lotter, så det lönar sig alltså, fast lite tur behövs också!

Grattis! Leverans vid tillfälle i hamnen!

Tack till alla som uppskattar och följer min blogg, det är ju mitt stora nöje, men visst är det roligt med följare som understödjer mitt bekräftelsebehov, haha!

Ha nu en skön dag i solen denna vackra lördag!




5 kommentarer:

  1. Känslan är riggad dragning !! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joel, du känner din rättvisa mamma, det var Harald som drog vinsterna, så det så, surpotta!

      Radera
  2. Tack så mycket! Vilken rolig start på helgen! Kram från Maj-Lis

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna!

    SvaraRadera
  4. TACK TACK :-):-):-):-) Vilken härlig överraskning! Nu blev jag GLAD! Ha en skön lördag. Jag kommer bara gå här och le:-) Kram Anna :-)

    SvaraRadera