Translate

tisdag 19 september 2017

Coloful Creations

Igår gjorde jag en layout till Colorful Creations septemberutmaning. Det handlar om ord, SCHOOL, PRIMARY COLORS, FUN and PLAY. 

Jag hade ett foto på mina barnbarnsbarn Alice och Alva som jag tyckte passade och det var ju bra sedan gick det åt skogen. Nu när jag tittar på fotot av layouten ser jag allt som inte blev bra. Jag måste hejda mig lite, så som jag har bestämt massor av gånger, men glömmer igen. Jag måste titta på den några dagar innan jag gör den slutgiltigt klar. Nu blev det som det blev, en kul layout iallafall för någon av töserna att ha i sitt album.


Vit CS med mist och papper från Webster´s Page sedan en hel röra med olika dekorationer! Mitt ord är PLAY.


10 kommentarer:

  1. Love all the pretty details and such a lovely picture! Thank you for joining us at Colorful Creations:)

    SvaraRadera
  2. Så läckra detaljer och dekorationer som matchar fotot perfekt!! En riktig gladlayout är det!! 💚💖💛💜 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja en gladlayout kan vi ju kalla den haha! Kram

      Radera
  3. Gorgeous layout and adorable photo - thanks for joining us at Colorful Creations :)

    SvaraRadera
  4. Great take on the challenge thanks so much for joining us at CC!

    SvaraRadera
  5. So very pretty, great design and love that photo too! Thanks for joining us at Colorful Creations :)

    SvaraRadera
  6. Great take on the challenge and love the elements! Thank you for playing with us at Colorful Creations!

    SvaraRadera
  7. Cute! Thanks for playing along at Colorful Creations Scrapbooking!

    SvaraRadera
  8. Love your page and take on the challenge. Thanks for joining in with us at Colorful Creations.

    SvaraRadera