Translate

lördag 30 september 2017

Fotö

Imorse lämnade vi Kungälv och körde mot Öckerö och färjan som går över till Hönö.


Vi bestämde oss för att köra över bron till Fotö och ställde oss på en jättefin ställplats.



Fin utsikt fick vi.


Fint litet samhälle, men ganska dött just nu.


Jag tog en promenad till fiskehamnen.




Tillbaka klättrade jag upp på berget, bra träning.



En skön stund i solen fick vi också, men det blåste ganska mycket.


Vi åt en oxpytt med rödbetor till middag och därefter tog jag en promenad till vid solnedgången.



Det är ett värdelöst nät här, jag försöker iallafall få till en uppdatering. Överhuvudtaget är det svårt med internet när vi är ute. Vi får nog ta en funderare på om vi kan lösa det på ett bättre sätt. Jag får vänta med att svara på kommentarer och även göra egna kommentarer tills jag kommer hem. Men jag läser era kommentarer och blir glad för dom.

2 kommentarer:

  1. Ohh!! Så vackert!! Den där blåsten kunde väl komma hit istället så det torkar upp för bättre tröskväder... Tänk om man fick bestämma liiiite över vädret iblsn iaf!! Haha!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det får vi ju önska då, det där vädret har alla olika önskemål om. Det fullständigt vräker ner regn här idag! Kram

      Radera