Translate

söndag 1 oktober 2017

Hemma

Vi vaknade till en fin morgon på Fotö trots den dåliga väderprognosen.


Vi körde först och kollade ställplatsen på Hönö, den såg ju fantastiskt fin ut. Vi tyckte ändå vi fått nog, det var söndag och allt var stängt, kändes lite avfolkat som det är vid denna årstiden. Så vi fortsatte. 


Det blev istället denna avslutning (som vanligt haha). Det var inte riktigt någon bra idé, proppfullt med folk, söndag såklart, hur dumma kan vi bli?


Vi åt lunch i salladsbaren, det blev bra. Jag lyckades ta mig igenom shoppingen och fick till och med köpa några julklappar. Så tidigt har jag nog aldrig varit ute. Men hur fort går det inte till jul?



Jag vet, det är för tidigt med julosten, men kunde inte låta bli.

Känslorna är alltid blandade när vi kör hemåt, skönt att komma hem och på samma gång en sorg över att nu är denna turen över och vi ska inte vara ute på ett tag.

2 kommentarer:

  1. Haha!! Ja nu är du ute i tid! Bra där 😊 Förstår din känsla är lika själv . Jag är glad att ha dig hemma iaf så du kan scrappa igen!!! Kraaam 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kastade mig genast in när Harald kommit upp imorse! Kram

      Radera