Translate

tisdag 3 oktober 2017

Citrus Twist Kits: 3-to-Inspire

Jag kastade mig in till mitt scrapbord igår så fort maken stigit upp. Jag har min scraphörna i vårt gemensamma sovrum så ibland får jag hejda mig lite. I vilket fall så är det så roligt att få scrappa lite igen, men som alltid har jag lite igångsättningsproblem på det sättet att jag aldrig blir nöjd. I mitt huvud har jag en bild av hur det ska bli och det blir det aldrig, aldrig så bra haha! Jag valde att börja med en layout till Citrus Twists 3-to-inspire. Det är dessa kriterier som gäller

1.  Use 3 different patterned papers on your page (either 3 different sheets of paper or if you have a paper with multiple patterns on it, you can use that too!)
2.  Use a triangle shape AND a circle shape on your page
3.  Add stitching on your page (either machine or by hand!)

Jag läser inte ordentligt ibland och hade bara trianglar i huvudet och det blev ingen cirkel. Nu gjorde jag cirklar i efterhand med Crystal Drops, det kanske inte riktigt gäller, men inget att göra. Iallafall är det trianglar i överflöd haha, jag har använt 3 mönsterpapper från mitt september Citrus Twist Kits och sytt med maskin.


Foto från dotterns "fruhippa" när vi klättrade på höjder i äventyrsparken Upzone i Ängelholm.

2 kommentarer:

  1. Helt underbar layout!!! Älskar den!! Och visst tycker då jag att dotsen räknas som cirklar !! Heja!!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja, varför kan jag inte läsa ordentligt???? Haha! Kram

      Radera