Translate

måndag 16 oktober 2017

Måndag

Jag orkade inte Friskis&Svettis idag, jag hade verkligen tänkt det, men hade större behov av en promenad i lugn och ro. Det fick bli invallningen, där är lugnast att gå. Det är sommarvarmt ute, helt konstigt på något sätt.





Dom här killarna hade kul med att gunga, glada var dom. Jag tänkte att dom har kanske inte fått gunga när de var yngre, det var roligt att se dom.



Fint att det finns lite färger kvar i naturen. Jag gick mot tippen idag, har jag aldrig gjort, skulle leta efter ett valnötsträd, men det hittade jag inte.



Det blev till slut lite svår terräng, jösses vad jag hittar på!




Hemma igen hade jag fått denna med posten, jag har alltid trott att man skulle vara ung, men det är ju inte så. Det känns bra att ha gjort detta.


Igår fick jag denna fina ljusstaken av dotter Mia och Jonas. Det är Camilla Lord, keramikern som vi besökte för någon helg sedan. Då beundrade jag denna i en grön glasyr, jag blev så glad.

Idag har Harald fått en cortisonspruta i sin axel, det har inte hjälpt något än, jag är skeptisk. Svaren på blodet har han inte fått än trots att det skulle ta bara några dagar, på onsdag är det två veckor. Läkaren är sjuk.....jag känner mig riktigt arg, men Harald är så tålmodig.....

2 kommentarer:

  1. Åhh!! Så vackra bilder på nyponen och dom röda bären!! Ja vi hade också så varmt igår, sen i morse hade vi bara +2!! Snabba kast!! Vilken liten söt skapelse du fick av Mia!! Är det en snigel ?? 💚 Hoppas nu kortisonet lindrar och att provsvaren kommer snart i god form!!
    Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ingen snigel, men ett djur som jag inte kommer ihåg, ekorre kanske. Tack för din omtanke om Harald, fortsättning följer..... Kram

      Radera