Translate

tisdag 17 oktober 2017

Scrap The Girls

Idag på morgonen gjorde jag klart en layout till Scrap The Girls. Ibland, inte ofta, för jag för mig att kladda med färg och det blir aldrig som jag tänkt. Det är bara att konstatera, igen, att det inte är min grej. När jag gick in på deras sida upptäckte att jag var en av vinnarna i september månad. Nu skäms jag för denna layouten, men bestämde mig ändå för att inte kassera den, jag är så kritisk mot mig själv och att den inte är perfekt är ju inte hela världen. Iallafall, detta är moodboarden hos Scrap The Girls denna månaden, det handlar alltså om rosa.


Också kommer den....


Jag har använt papper och chipboard från Crate Paper. Jag har rollat med acrylfärg och sedan glittersträngar på det. Foto på barnbarnsbarnet Alice.

10 kommentarer:

  1. Det var ju tur att hon fick en egen💗

    SvaraRadera
  2. Fast jag undrar om den duger .... bara ett foto här ju😂

    SvaraRadera
  3. Åhh !! Grattis till vinsten!! 💖 Så klart att du INTE ska kassera denna !! En riktig godbit till layout och tjej är det!! Blir så glad av den!! Kram Anna 💖💖💖

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men jag blir aldrig nöjd när jag tar till det stora färgkladdet, jag har inte rätt teknik och det blir aldrig så snyggt. Kram

      Radera
  4. very pretty! Great colors and the gold is a touch of class!

    SvaraRadera
  5. A very pretty layout, I love the addition of the gold, it matches her hat so well. Thanks for joining us at Scrap the Girls

    SvaraRadera
  6. Superb!! Love your page! Thanks for playing with us on Scrap the Girls!

    SvaraRadera
  7. This is a really cute photo and page. Thanks for playing along with us at STGxx

    SvaraRadera