Translate

söndag 29 oktober 2017

Ont

Det här sliter faktiskt, jag sover dåligt eftersom jag vaknar hela tiden av smärtan. Inatt fick jag gå upp och sätta mig tre gånger och såklart ta mina smärtstillande tabletter när det är tid. Men, det blir bättre att vara uppe, då har jag bara smärta som jag kan stå ut med. När det är som värst är det som när man får kramp, men det går inte över, jag vill nästan dö faktiskt. Nu lutar jag till att det kanske är ischias, men jag vet inte. Blir det inte radikalt bättre imorgon så måste jag ringa vårdcentralen. Eftersom det är bättre när jag rör mig så försökte jag ta en promenad med dotter Mia, det gick, men jag hade ont och blev väldigt trött.


Det blåser rejält ute, men var ändå skönt. Ingen större lust att fotografera dock.



Jag gjorde middag idag på "man tager vad man haver" och det blev väldigt gott. 
Jag stekte kycklingfilé skuren i bitar tillsammans med en gul lök och kryddade. Tillsatte en röd paprika i bitar och hällde över crème fraîche, vispgrädde och röd currypasta. Det fick koka samman och jag lade även i broccolibuketter.  Pasta därtill.

2 kommentarer:

  1. Fyyyy!! Jag lider så med dig!! Hoppas det ger med sig eller att du får hjälp nu!! Stoooooor KRAM ♥️♥️♥️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, behöver all medömkan jag kan få.... Kram

      Radera