Translate

onsdag 18 oktober 2017

Tisdag och kaffebjudning


Jag får börja med min almanacka från igår, den passar rätt bra på mig och flera andra, det är jag säker på! Det är inte lätt med sömnen.
Idag regnade det på förmiddagen och det blev ingen längre promenad, jag gick hem till dottern för att utföra mitt strykuppdrag hos dom.


Regn som sagt.

Jag träffade kusin Gun och körde henne hem från vårdcentralen så därför blev det ändå en lite längre promenad och då hade det slutat regna. På eftermiddagen var vi bjudna hem till Haralds moster Ami på fika. Hennes dotter Kristine är på besök från USA så det blev en trevlig träff med dom och Haralds systrar Karin och Inger och dotter Camilla med lille Vincent.


Jag hade ju bakat Finska pinnar som vi hade med oss tillsammans med en tag.




Kristine som bor med sin man i San Diego i USA.


Ami flyttade till Höganäs från USA för några år sedan. En trevlig eftermiddag med god fika, tack.


Haralds bror Arne med fru Lilian kom från Stockholm till Höganäs igårkväll, men var i Köpenhamn och Louisiana idag. De kom en liten sväng ikväll, men vi ska träffas mer imorgon.


De bor hos syster Inger och Peter som har stor plats. Arne och Lilian har fått 5 hundvalpar i sommar och hade med sig deras hund som är mamman samt en valp som ska överlämnas till sonen lite senare. Jösses, vilket bus!




2 kommentarer:

  1. Riktig Mysdag!! Anar ett vackert kort där bland kakorna !!! Kram 💛

    SvaraRadera