Translate

fredag 13 oktober 2017

Så är det fredag igen

Jag förstår inte hur fort tiden går och oftare och oftare börjar jag tänka på att jag inte har så lång tid kvar. Då gäller det att använda den tiden så mycket det går så jag vägrar att göra mindre som jag vet att en del tycker. Sedan är det en annan sak att lyssna på kroppen, det försöker jag. Den kroppen säger att jag måste röra på mig så jag startade med en promenad idag. Ja, efter långfrukost som har en tendens att bli längre och längre.


Jag träffade vännen Kjell och vi stod länge och pratade.




Ett helt fantastiskt väder idag.




När jag kom tillbaka hem var Haralds son Fredrik på besök, roligt.


Jag gjorde middagen idag, stekt dragonkryddad kycklingfilé med sås, potatis och sallad.


Ha en härlig oktoberhelg nu, finns så mycket roligt att göra! Kramar



2 kommentarer: