Translate

måndag 2 oktober 2017

Regn

Imorse fullständigt vräkte regnet ner och vi var glada över att vara hemma. Jag tog regnstället på och cyklade till Friskis&Svettis. Idag gick det bra, inga svimningsanfall haha!


Jag tömde husbilen igen, jag vill inte ha grejor i bilen nu när det börjar bli kallt. Det blir som alltid en del att ta hand om. Jag tog hand om inköpen från Ullared, köpte bl a en ny liten lampa och gjorde lite omändringar bland våra saker. Den där sjömannen och fågeln är porslinsfigurer från mor och far och jag vill gärna ha dom. Mor skrev lappar under vissa saker där hon ville att någon särskild skulle ha dom.



Dotter Mia kom upp efter jobbet och hade med sig alla mina böcker jag köpte på Bokmässan. Eftersom en del är julklappar så visar jag bara några exempel.



4 kommentarer:

  1. Ja regn är det gott om!! Även här!! Vilken fin lampa!!! Blev jättebra!!! Skönt att svimmningsanfallen uteblev då 😍 Ha det gott!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, även om du gillar hösten så är det lite trist med ruggvädret. Å andra sidan är det mysigt med tända ljus och lugnet som infinner sig. Kram

      Radera
  2. Så fint det blev med den nya jättefina lampan! Roligt att förnya ibland. Det behöver inte vara så stora förändringar för att det ska bli nytt och fräscht. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nej precis så är det, det räcker med nån liten grej också kan man placera om. Hoppas ni har det bra och att jobbet med båten fortskrider! Kram

      Radera