Translate

torsdag 12 oktober 2017

Torsdag

Det blev ingen bra nattsömn efter den där husbilsrundan. Tankarna gick i kors verkligen. Almanackan sa sitt imorse.


Iallafall så kom jag fram till ett beslut i detta och Harald höll med mig. Vi försöker sälja Bosse själv om det går och sedan kan vi gå vidare och leta efter en ny husbil. Nästan hela dagen gick åt att städa bilen och ta bort allt så att jag kunde fotografera. Det var bra att få gjort det även om vi inte lyckas med försäljningen. Bilen är inlagd på Blocket ikväll så får vi se. Jag fick äran att ringa Hymer om vårt beslut, det kändes bra.
Ikväll var jag på Fotoklubben, vi hade mörkerfotografering på programmet och var ute och fotade. Vädret är bedrövligt, kallt med starka vindar och jag frös något vansinnigt. Vi samlades först i lokalen innan vi gick ut.




Det blir svårt att hålla ihop på kvällen, särskilt i vädret som var, men emellanåt träffade vi på varandra.


















Som synes blev det lit blandat med färg och svartvitt och jag lärde mig en del med min nya kamera. Det är roligt med sådana är grejor på programmet i klubben. Senare skall vi ha en kväll då vi tittar på bilderna och får synpunkter.

4 kommentarer:

  1. Alltså!! Du är så duktig att fotografera!!! Underbara foton och det trots att det var svinkallt. Så kloka och förnuftiga ni är, det blir nog bra att sälja först. Saknar dig och längtar till november ! Hälsa!!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det var så kul att fota i mörker! Så kloka och förnuftiga har vi väl aldrig varit, kan det vara åldern? Haha! Kram

      Radera
  2. Häftigt med mörkerbilder👍

    SvaraRadera