Translate

lördag 7 oktober 2017

Paper Issues Take 5

Jag har fått lite tips från en scrapvän i USA att mina layouter behöver vara ljusare i fotot. Nu håller jag på att försöka fotografera dom bättre, men får inte riktigt till det. Att använda blixt är svårt eftersom den gärna blänker av sig i layouten. Det är verkligen svårt att få rätt färger i fotona som ger layouten rättvisa. Jag tror att jag får ta hjälp av min vän Anna när hon kommer ner till mig i november.
Iallafall så har jag gjort en nu layout till Paper Issues Take 5 Tuesday Challenge denna månaden.


Jag har tagit Orange, Blå, prickar, cardstock, journaling, enamel dots, stämpel, stjärnor, fritt val i form av wooden buttons, det blev 9 saker och det ska vara minst 5.


Den vita cardstocken har fått lite färg och stänk med akvarellfärg. Jag har använt papper och dekorationer från en Swag Bag från Paper Issues. Foto från mitt bad norr om norra Polcirkeln i Norge  på ön Senja. Ett så härligt minne från i somras.

2 kommentarer:

  1. Oj Oj Oj !! Störtläckert!! Tycker du lyckats jättebra med ljuset nu på din layout !!! Du behöver inte min hjälp!! Du är både scrap och fotoproffs!! Kram ♥️♥️♥️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du är snäll du, men jag har mycket jag tänker fråga dig om, bara så du vet! Kram

      Radera