Translate

lördag 21 oktober 2017

Citrus Twist Kits Sunday Sketch

Igår kom äntligen mitt oktoberkit från USA, frakten tar sådan lång tid så det är så efterlängtat. Jag gav mig genast i kast med en tolkning av Citrus Twist Kits Sunday Sketch, det är därifrån som jag prenumererar på månadskit nu.


Jag vred på skissen ett halvt varv eftersom det passade mina foton bäst, dessutom gillar jag det stående.


Så fina papper och annat i kitet, även ett litet stämpelset. Det enda som inte fanns med och som jag använt från mitt förråd är de där sakerna med träram, vet inte vad det heter. Foto på mitt barnbarnsbarn Alice.

2 kommentarer:

  1. Såååå underbart härligt!! Du får litet att glänsa en smula extra du!! Glädje!! Tack!!! Såg att ni är på väg igen, spännande!! Vi åker mot Arlanda i natt och lyfter mot Teneriffa vid 8 imorrn bitti!! Ha det gott!!! Kram 💖💖💖 Ps. Har ni hört nåt mer om proverna???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack! Bara en kort tur över helgen haha! Inget besked än....... Ha en fin vistelse nu och njut av värme, bad och sol! Det är ni värda på alla sätt efter sommarens arbete! Kram

      Radera