Translate

måndag 30 oktober 2017

Paper Issues Fall Crop

Jag fortsätter roa mig med scrapbookingen, tur att jag har det. Paper Issues Fall crop, det är roligt.


Här skall man välja på ett av dessa två saker.

1. White Cardstock or PP background
2. 1 photo or 2 photos
3. Tag or Label
4. Enamel Dots or Mist Splatters
5. Thread or twine
6. Die Cuts or Stickers
7. Thickers or Stamped Title
8. Cut File or Hand Journaling
9. Gold or Silver
10. Flair button or a Bow


Så här blev min layout efter att ha valt ett alternativ från alla de 10 punkterna. Foto från äventyret på UpZone i somras, jag och dottern på bilden.

2 kommentarer:

  1. Så läcker!! Och så härligt foto att dokumentera!! Gillar biljetterna på rad!! Eller allt är så bra!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du gillar den, glad jag blir, själv gillar jag inte handskriften, jag är nog lite perfektionist! Kram

      Radera