Translate

onsdag 4 oktober 2017

Paper Issues: Scraplift Sunday

Jösses vad jag roar mig, så kul det är att låta en layout växa fram så gott det går. Ibland blir jag irriterad, men oftast har jag bara kul. Igår gjorde jag en layout till Paper Issues Scraplift Sunday.


Har ni sett vilken fantastisk layout att lifta. Denna är så läcker och jag önskar att jag kunde göra lika bra. Men, det är bara att försöka, denna är så bra med färger som är starka men ändå lugna och placerade så att allt blir så fint.


Min är mer brokig som vanligt haha! Väldigt rolig att göra iallafall. Foto på mitt barnbarn Amanda när hon tog studenten detta året. Det var en lycklig dag eftersom hon inte haft det så lätt med sin skolgång, hon har en autismdiagnos.

4 kommentarer:

  1. This is beautiful! I am so happy you played along with the layout. I am happy to have inspired you. Please don't put down your work. It is really great!

    SvaraRadera
  2. Som Damaris säger, den här är helt underbar!! Passar Amanda och fotot på henne utmärkt!! Du gör det så bra ♥️ Tokläckert !! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Anna, tur jag har dig! Kram

      Radera