Translate

torsdag 19 oktober 2017

Syskonbesök

Haralds bror Arne med fru Lilian är på besök från Stockholm och det är alltid så trevligt. Det blir lätt mycket på programmet för dom, men idag tog vi en promenad med fika tillsammans.


Vi körde bilen en bit ut mot Viken och promenerade sedan till byn.


Syskonlika är dom!


Det är en fin promenadväg här.



Deras hund Dixie och hennes valp som mest vill busa.






Vi fikade på Café Öresund inne i byn. Det gick bra för hundarna kunde stå kopplade ute i trädgården.


Goda mackor.



På tillbakavägen fick valpen bäras en bit, blev för långt för henne annars.



Ikväll var jag på Fotoklubben, det var redovisning av Fotomaran som vi hade i september. Om ni minns så var jag helt galen då, skulle iväg på barnbarnsbarnets dop och var stressad. Sedan visste jag inte riktigt om jag blev godkänd eftersom jag klantade till det. Men, det blev jag och hamnade på sammanlagt 10:e plats bland 24 fotografer så det blev jag jättenöjd med. Det var så roligt att se hur alla hade tolkat temat. Vi fick se 10 bilder på varje tema, 10 tema sammanlagt så det blev många foto att titta på.



Vår duktiga medlem, Eva vann det hela och Höganäs fick även en andra plats, Agneta. Så roligt, det var flera klubbar med och tävlade.

4 kommentarer:

  1. En till Mysdag!! Härlig promenad och gott fika!! Och GRATTIS!! Där ser du, du är jus så BRA!!! Det ordnade sig fastän det var lite kalabalik en stund 💛💛💛 Underbara du!! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är mysdagar varje dag just nu haha! Tack tack snälla! Kram

      Radera
  2. Så roligt att du kom på 10 plats...som jag sa så är du duktig på att fota...:) :) Kram Gunnel

    SvaraRadera