Translate

torsdag 26 oktober 2017

Babysim

Jag kämpar på med alla kassarna, diskar allt och går igenom, tvättar i tvättstugan och har fått skitont i mitt vänstra ben. Jag har ingen aning om vad det är frågan om, det värker något fruktansvärt. Jag sov inte inatt, satt uppe större delen av natten, tittade på Bonde söker fru och annat. Halv sex gick jag och lade mig för tredje gången och somnade och sov några timmar. Eländes elände.
Jag cyklade iallafall ut till Sporthallen för att vara med Hanna och barnbarnsbarnen när Edith hade babysim. Egentligen skulle jag bada med Alice och Alva, men det blev inställt pga Alice tåskador. Jag stannade och tittade på naturkonstverken, kul när det händer saker.







Vid Simhallen träffade jag töserna som ville springa "banan" som de utryckte sig.





Vi tittade sedan på Edith när hon var i vattnet, hon är 5 månader idag.






Hon fixar dykningen galant.



De följde med mig hem så jag kunde lägga om Alice bandage. Det har iallafall slutat blöda och hon kunde få lite mindre plåster. Det blev en mysig fikastund också.

2 kommentarer:

  1. Lilla skruttan med tån♥️ Och stackars dig med ditt onda ben!!! Blivit nåt bättre? Annars måste du ju till doktorn !!!!!! Kram kram från en 30grader varm kväll på Teneriffa ♥️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, åh låter härligt med Teneriffa, så avis är jag... Kram

      Radera