Translate

torsdag 19 december 2013

Klart

Uppdrag slutfört för detta året. Nästan hela dagen gick åt och promenaderna får vänta nu tills jag får abstinens. Det var segt idag, fy fasen vad trött jag känner mig, jag tänkte att jag skulle sluta och beklaga mig över det, men det är svårt. Klackarna i taket hade nog varit bättre. Är det någon gång jag saknar mitt jobb så är det nu när alla lägger ut alla julfester på facebook. Alla ser ut att ha det så kul!

Dotter Mia har också en alternativ gran i form av björkgrenar!

Städerskan fick ta en klapp från adventskalendern.

Denna fanns inuti!

När jag pustat ut ett tag och fått mat i mig så gick jag till kyrkan och var med om skolans julavslutning. I år fick man inte fotografera så det fick bara bli ett på julkrubbarn. Härligt iallafall att höra alla barn som sjöng så taket höll på att lyfta. En gammal kollega skrev på fb att hennes son frågade "varför heter det julavslutning, är julen slut då?".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar