Translate

lördag 28 mars 2015

Födelsedag x 3

Den här sista helgen i mars kör det alltid ihop sig eftersom vi har många som fyller år. Idag fick vi dela lite på oss. Harald åkte till barnbarnen Kristoffer och Emma som fyllde 17 respektive 14 år.



Jag åkte till barnbarnet Sanna som fyllde 15 år och Harald kom också dit lite senare. 



Svärdotter Ulle och barnbarnen Charlie och Sanna.


Sonen Andreas



Så god mat fick vi, grekiska biffar med en bulgursallad, pasta och en kanonsås. Tusen tack!


Finns ju några familjemedlemmar till här, en av dom Sune i högsätet.



God tårta serverades också. Fullt med familjemedlemmar och alltid så roligt att träffas. Denna familjens äldre barn som inte bor hemma längre kom också, det är inte så ofta jag får träffa Anna och Rasmus så det gladde mig.

Nu laddar jag så gott det går för morgondagen då det är dags för denna present sedan en tid tillbaka.




1 kommentar:

  1. Härligt med kalas:-) Tyckte mig skymta en fin LO också minsann :-) Vilken present att få åka till Berlin! Blir spännande att se! Kram Anna

    SvaraRadera