Translate

lördag 6 juni 2015

Scrapbooking

Idag har det varit en riktig slödag...... igen. Eftersom vi skulle varit ute och seglat är almanackan tom och det är skönt ett tag sedan börjar jag bli rastlös. Jag vet.... knäppis! Fast vi fick besök i förmiddags av Haralds syster Inger med man Peter och fick en trevlig pratstund med dom. Vi hoppas komma ut och segla igen, men vindarna, vindarna, det är en konstig vår/försommar. Nu ser det inte ut som att det går före tisdag iallafall.
Jag cyklade till ICA för att handla och hämta ett scrappaket, en vinst från My Creative Scrapbook, http://mycreativescrapbook.com. Vilket fantastiskt paket jag fick, papper och dekorationer från Teresa Collins och en massa annat fint. Jag har tidigare länge köpt månadskit därifrån och funderar på att ta det igen när min nuvarande prenumeration är slut.


De ville att jag skulle skicka ett foto på mig med vinsten så Harald fick använda kameran och även något jag gjort av paketet. Jag satte igång direkt och gjorde en layout.



Papper och dekorationer från vinsten också några få andra från mina samlingar. Maskinsöm också fick min nyköpta skrivmaskin jobba. Ett gammalt foto på mig och Harald i vår tidigare båt Aurora, troligen från 2001.


4 kommentarer:

  1. Meeen Kära söta vilken vinst du fick!!!! :) Inte nå avis alls (läs MYCKET avis) Underbara färger och fina saker!!! Och det resulterade i en super LO förstoss!! Tänk vilken tur för mig att det blev ändringar i seglings planerna så jag får njuta och bli inspirerad av dig!! Härligt!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sådana vinster är vi inte riktigt vana vid, helt enormt. Tack det blev en snabblayout, det blir aldrig av det där att ta det lugnt och tänka. Kram

      Radera
  2. Jättebra kort av dig...Gunnel

    SvaraRadera