Translate

fredag 17 mars 2017

Fredag

Ett rysligt kallt väder idag, inomhus trodde jag att det skulle vara jätteskönt, solen sken och det såg riktigt härlig ut. Mellan tvättstugan hann jag med en promenad.


Strandskatorna hade det inte så lätt idag, högvatten och vågorna gick in.



Snart kommer husvagnarna.



Valborgsbrasan förbereds redan.


Jag vände upp till Lerbergsskogen, det var så skönt att lämna den kalla friska vinden vid havet.




Snart blommar hela stråket med påskliljor.


Jag kombinerade promenaden med en liten handling på ICA innan jag återvände till hemmet och tvättstugan.

Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Här har det också blåst snålt idag trots vackert väder annars. Och så blev jag ännu mera vårsjuk, nästan så jag får kalla det för en vårinfluensa tror jag bestämt!!! Haha!!! Ha en skön helg min fina vän!!! KRAAAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vårsjuk är jag varje år, i Skåne är ju alltid vintern så trist, men nu är det på gång! Kram

      Radera