Translate

fredag 31 mars 2017

Veckans Skiss

Denna veckan är det vännen Anna som ritat Veckans Skiss. Då är det verkligen ett måste att tolka, inte för att jag är tvungen på något sätt utan för att hon alltid gör roliga skisser. Denna är inget undantag, men något klurig för mig.



Vit CS  och papper från Simple Stories serie Say Cheese, stickers och gemet från samma serie. Tofsarna har jag klippt ut från ett av deras papper. Det är en sak jag ångra på denna layout, men det kan ni gissa haha! Foto på barnbarnet Amanda på hästen hon brukar rida, har glömt namnet.

5 kommentarer:

  1. Så GLAAAAAD jag blir att se din urläckra tolkning av min skiss!!! Tack snälla!!! Älskar dina toffsar, vilket jobbat klippa ut dom !!! Gillar dom pappren jättemycket och du får dom att glänsa ännu mer. Ser då inget här som behöver ångras??? Vad?!! Haha!! Kram Anna 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att du gillar tolkningen! Jo, jag skulle haft en liten smalare svart pappersremsa även nertill, det blev lite fel i balansen tycker jag. Kram

      Radera
    2. Ok... men du har ju alla stjärnorna och hjärtana där som balanserar ❤ Den är jättefin !!! ❤

      Radera
  2. Snyggt!! Jättefin tolkning med alla härliga färger. Toffsarna!!! Love it!! Så kul att varje vecka se dina tolkningar. Tack! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är alltid så roligt att tolka skisserna, vill göra det så länge jag kan innan husbilen kallar haha! Kram

      Radera