Translate

onsdag 8 mars 2017

Onsdag

Idag har jag haft en ny taktik på min promenad, jag försökte mentalt inte tänka att jag inte ville gå, att jag helst ville gå hem igen och det hjälpte faktiskt en aning. Jag är lite bekymrad för mina knän och av den anledningen måste jag gå, annars kanske ni tänker, vad fasen går hon för? Dessutom gick jag invallningen och det är bra för det går liksom inte att avbryta, jag måste gå rundan om jag inte bara vänder förstås. Det blev inte så mycket fotat, jag hade fullt upp med det mentala haha!


På hemvägen gick jag in på Saluhallen, jag hade en liten tanke att ta en fika där för att fira Internationella Kvinnodagen, men ångrade mig, kändes inte kul att fika själv.


Så vackra tulpaner.




Det är som alltid en njutning att bara gå omkring och titta på allt.


Hemma igen fotade jag vår fina Gormleyfigur på Kyrkplatsen som dagen till ära hade fått en pussyhat.






Eftersom jag inte fikade på Saluhallen så tog Harald och jag en gofika hemma istället med nygräddade våfflor. Vars en trisslott som extra bonus, men det blev ingen vinst.

4 kommentarer:

  1. Jaa, vad snygg Gormly är med bästa mössan😎

    SvaraRadera
  2. Du gör det sååå BRA sim trotsar och går ändå💚 Och en fin mössa💗 Fina foton från saluhallen som alltid!!! Jag hade gärna fikat med dig om jag kunnat!!! 💚 KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja man kan så mycket idag, men inte bara knäppa med fingrarna och förflytta sig från ett ställe till ett annat. Synd tycker jag haha! Kram

      Radera