Translate

onsdag 15 mars 2017

Onsdag

I samband med strykuppdrag idag gick jag en promenad. Vädret visst inte riktigt hur det ville vara, ömsom sol ömsom svarta moln och en frisk kall vind.


Jag lämnade dotter Mias och Jonas lägenhet på taket och gick mot havet.


Någon har redan börjat vårarbetet, det är Lennart på S/YLena såklart, han är alltid först!






På hemvägen kollade jag in Folkparksbygget, många stolpar på plats nu.


På eftermiddagen kom kusin Gun på en fika. Hon hade glutenfria kakor med sig, goda päronrullar också överraskade hon mig med en blomma. Jag har visst namnsdag idag!


Vi hade mysiga timmar med mycket prat, tack för besöket!

3 kommentarer:

  1. Ååhhh!!! Mysigt med fika!! Och GRATTIS allra finaste Christel 💚💚💚💚 KRAM

    SvaraRadera
  2. Skulle man kunna fråga om receptet på päronrullarna?

    SvaraRadera