Translate

tisdag 26 juni 2018

Paper Issues: What´s going down?

Jag är igång med lite scrapping igen, den första gick bra och sedan tog det stopp haha! Men, jag visar iallafall den första och får se sedan vad som händer med de andra som är på gång. Denna är till Paper Issues och en av deras många härliga utmaningar.



Allt ska vara nertill, sånt gillar jag. Vit CS och några mönsterpapper från förrådet bakom fotot. Gamla stora siffror kom till användning och lite annat smått och gott till det. Foto på barnbarnet Anna. Hon flyttar med sin familj till Höganäs idag, jag är så glad för det.

2 kommentarer:

  1. Alltså!!!!! ( förlåt Mia 🙈) denna är helt helt makalöst snygg! Outstanding 🧡🧡🧡 Älskar allt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men, du är ju för gullig, tack, tack. Jag behöver uppmuntran nu med mina layouter!!!!! Kram

      Radera