Translate

måndag 25 juni 2018

Promenad

Nu måste jag komma igång med promenaderna, det känns i hela kroppen att jag måste. Jag brukar ju börja bra på måndagar och sedan blir det så mycket annat som måste göras.


Det var varmt men molnigt så badet var tomt tidigt på morgonen.


Vännen Rita sprang ifatt mig på invallningen och gick med mig en bra stund, trevligt.




Jag tog med mig min Nikonkamera och försökte ta lite macrobilder, det går inte så bra, men jag måste öva, det är första temat för hösten i Fotoklubben.




Jag gick in till sonen Joel för att lämna en sak och tog lite foto i deras trädgård.


Nu är det stockrosornas tid.





I växthuset kommer det att bli mycket tomater.

Nu har jag packat upp från husbilen Boris och tagit hand om all smutstvätt. Städningen återstår och sedan ska jag väl packa ner igen haha.

1 kommentar:

  1. Så vackra foton! Och stockrosor! Ljuuuvligt! Ja packa upp och packa ner! Hej och hå😅😍 Kram

    SvaraRadera