Translate

tisdag 12 juni 2018

Tisdag

Idag städade jag hos dottern, det tog lite längre tid än vanligt för att jag tog det väldigt lugnt. Jag städar liksom inte på tid och hade absolut inget annat inplanerat idag. Jag strök till svärsonen också och var jäkligt förbannad på strykbrädan!


Den är ju snygg, den nyinköpta, men vem fasen designar en sådan? 


Där det brukar vara en trekant är den helt tvär och jag kan inte få kläderna på så att jag kan stryka slätt. "Du får väl lära dig" säger Jonas!

Efter detta kom jag hem till min egen skitiga lägenhet, långvarigt fint väder gör att det inte blir städat. Jag fixade lite och får fortsätta imorgon. Vilan ni vet som jag skrev om igår. Lite tid vid scrapbordet är vila.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Vet, inte någon som stryker själv kan vara nöjd med den haha!

      Radera
  2. Haha!!! Ja jag är böjd att hålla med angående strykbrädan😅 Men du lär dig säkert ändå som Jonas säger, du är ju proffs🙌🏻😘 Bra att du tar det lugnt om än på ditt eget sätt❤️ KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag tror att jag ska göra en protestinsats! Haha, tack för att du ringde mig, så roligt att pratas vid! Lycka till med studentfirandet! Kram

      Radera