Translate

onsdag 27 juni 2018

Scrap The Girls

Det är bara några dagar kvar nu av denna första sommarmånad och jag har inte hunnit vara med på så många av alla roliga utmaningar, men i sista minuten fick jag ändå gjort en layout till Scrap The Girls.


Det handlar om vänner och även om jag inte längre kan kalla mig flicka så blev det en layout på mig själv och min vän Elisabeth. Lite roliga foton att dokumentera haha!


Vit CS med några miststänk och ett mönsterpapper från mitt majkit från Citrus Twist. Sedan en salig blandning av dekorationer från mina förråd.

6 kommentarer:

  1. Ren och skär glädje!! Underbart!! Och så härligt att se fina layouter igen!! Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, så glad för dina hejarop! Kram

      Radera
  2. Love love this layout. Perfect for Scrap the Girls this month!

    SvaraRadera
  3. Oh I love this layout so much, the photos are fabulous, and so nicely scrapped. Thanks for joining us at STG

    SvaraRadera
  4. That's a gorgeous layout, i love your sketch,thanks to playing with us at Scrap The Girls!

    SvaraRadera
  5. This is such a GREAT layout. I love the photos and the colours. Thanks for playing along with us at STG xx

    SvaraRadera