Translate

fredag 26 juli 2019

Hemma

Vi använde en av årets varmaste dagar till att shoppa. Så kan det gå!
Men först kunde vi bara gå in till vännerna från bilen och bli bjudna på en riktig hotellfrukost.



Amerikanska pannkakor, nygjorda på tallriken!




Mitzy och Puma söker skugga och det behövs verkligen denna dag. Tack igen Rolf och Lisbeth för allt!

Vi sa hejdå och körde till CiliInPapers, min bästa scrapbookingbutik.


Fattar ni hur många timmar jag egentligen kan gå omkring här? Fast med risk att Harald skulle få värmeslag i bilen så fick jag snabba på lite. 





Jag handlade för alldeles för mycket pengar idag, fy vad jag får städa! Fast jag har sagt upp mitt månadskit från USA så jag tänker att detta skall slås ut på hela hösten.


Vi fortsatte till Ullared, vi trodde att här kan väl inte vara så mycket folk en sådan här dag, men där hade vi fel.



När vi äntligen var klara var vi jättetrötta och hungriga. Harald behövde mat för att orka köra hem och jag fick också beställa fast jag inte alls gillar det.


Jag åt en hamburgare medan Harald tog korv och mos.


Sista sträckan hem gick också bra och vi fick upp några kassar, men nu återstår att tömma husbilen. Vi har inga nya planer så vi kanske blir hemma nu. Vi är iallafall så nöjda med vår tur och så många platser och så många möten finns kvar i hjärtat. Tack igen till alla som tog emot oss och så mysigt vi har haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar