Translate

måndag 12 december 2016

Läst


Det tar sin lilla tid nuförtiden för mig att läsa en bok, inte för att det tar längre tid att läsa, men det är så mycket som konkurrerar. Denna boken, som också går på bio nu, är helt underbar att läsa. Jag grät floder innan den var slut igår. En så sorglig historia och på samma gång så fin om kärlek och livsvillkor. Den är verkligen värd att läsas. Innan jag läste ut boken igårkväll tittade jag på Så mycket bättre på TV när de tolkade Ted Gärdestads musik och det blev också mycket tårar. Nu har jag liksom gråtit ut för ett tag. Jag passar på att gråta för allt möjligt då.

4 kommentarer:

  1. Åh, boken är så fantastisk! Bra att du gråtit färdigt för ett tag😎

    SvaraRadera
  2. Åhhh!!! Du låter som mig du❤️ Gråter lite nu och då !!! ❤️ KRAAAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, så är det, olika mycket i olika perioder!

      Radera