Translate

onsdag 14 december 2016

Veckans Skiss

Denna veckan är jag snabb med tolkningen av Veckans Skiss. En fin skiss som lockade och jag är också så sugen nu på att göra layouter istället för kort.


Jag vände på skissen ett halvt varv.


Vit CS med lite silverspray och stänk. Papper och dekos från Kaiserkraft och se, jag kunde använda den nya stansmaskinen här också och gjorde liksom en guldram till fotot. Nu har jag snart fått min beskärda del av guld och glitter känns det som, längtar lite efter dom klara färgerna igen. Foto från igår med mina barnbarnsbarn Alva och Alice. 

4 kommentarer:

  1. Oj vad snabb du är! Gillar din kombo av guld och silver och såklart det fina fotot på småtjejerna :) Tack för att du tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, en skiss som bara ropade på mig! Kram

      Radera
  2. Alldeles underbart blev ju den här tolkningen !!! Kul med den vinkeln på skissen också. Och fotot är ju hur gulligt som helst!! 💛 Så glad att se din tolkning med oss på VS!! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, det var roligt att göra en layout igen istället för julkort även om det är juligt detta också! Kram

      Radera