Translate

måndag 17 mars 2014

Shoppingdag

En shoppingdag behövs ibland, just nu är det en del båtprylar som behövs och vi körde först till Råå och till Hjertmans. Det blev rätt dyrt, mest beroende på att vi investerade i två ordentliga sittdynor. Vi sitter ju mycket under segling och det känns som att det blir viktigare ju äldre vi blir.

 
Vad det blåste denna dag, vattnet slog över muren i Råå hamn fast det syns inte riktigt.



 
Tampar tycker jag är fint, men det blev inget nytt.

 
Vi fortsatte till Biltema och det är tröttande tycker jag.

 
Jag satte mig till slut och väntade på att Harald skulle få allt i vagnen.

 
Väla sedan för att som vanligt köpa presenter och några scrapbookingsaker på Panduro. Den här butiken är bland de finaste i inredningsväg med den enorma bokstapeln mitt i också kristallkronorna, vilken kombination.
 
Vi orkade inte mycket mer efter detta. Hur orkar folk gå omkring på Väla i timmar, jag blir liksom så mätt eller vad det just det som gjorde oss trötta, vi behövde mat.

4 kommentarer:

  1. Köpte ni inte kristallkronan??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var inte till salu Gun annars hade jag funderat på det nu när vi inte har någon julgran.

      Radera
  2. På Panduro vaknade hon till!

    SvaraRadera