Translate

måndag 7 april 2014

Jobb idag

Idag blev det cykling istället för promenad eftersom jag skulle sköta uppdrag i Lerberget. Någon måtta får det vara på motionen trots att Runkeeper i min Iphone imorse undrade om jag minns att jag brukade motionera vid den tiden. Jag blev rätt förvånad måste jag säga.

 
Det var lite kyligt och dimmigt över havet.

 
Men jösses, vilken aktivitet det var på Lerbergets camping. Plötsligt hade massor av husvagnar kommit på plats och här jobbades det med uterum, staket och gud vet allt. Pensionärsnöje tydligen.

 
Senare under dagen hann jag scrappa lite och vi var också till Sandflyget hos Joel för att kolla lite uppdrag. Där har vi fått att bita i, jag ska försöka röja i den förväxta delen av den stora tomten.
 
En helt annan sak, jag följer några få bloggar bl a Underbara Clara, http://blogg.amelia.se/underbaraclara/2014/04/05/barnbocker/ Hon tar alltid upp så bra saker, just i detta inlägget har hon skrivit om barnböcker, men hon är alltid värd att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar