Translate

söndag 6 april 2014

Söndag

Det blev en riktig långfrukost, vi var lite slöa efter gårdagskvällen. En fika hos syster Karin och Dan innan jag cyklade ut till Sporthallen.

 
Man får ju inte lägga av sig, underbara bullar.

 
Alva och Alice var på sitt sista babysim denna perioden och jag skulle fotografera och filma med vår GoProkamera. Töserna är helt orädda och trivs verkligen i vattnet. Fotograferingen gick väl sådär kan jag säga och jag är fortfarande öm i pekfingret efter att ha tryckt som en galning. Lite bra bilder och filmer blev det ju iallafall även om jag fick kassera massor. Härligt att vara med iallafall.





6 kommentarer:

  1. Undervattensbilden på Alva var ju häftig, men jag förstår att det var svårt att fota.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de var svåra att fånga, man kan inte se vad man tar med den kameran utan får försöka rikta den och barnen rör sig så fort.

      Radera
  2. Testar för att se om admin godkänner ett av alla mina inlägg här...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan! Försök inte påstå att du kommenterar men att jag tar bort dom!

      Radera
  3. Härliga bilder. Leendet på A?? på första bilden tycker jag är kopia av Jonathans leende på bild nr 2. O vad jag blir sugen på alla fina kakor ni frossar er i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, du har så rätt, Alice är väldigt lik Jonathan när han var liten, nästan så att jag hajar till ibland. För mycket goda kakor ibland Ulla!

      Radera