Translate

lördag 15 augusti 2015

Lugnt

Idag har jag tagit det väldigt lugnt, har inte varit ute trots fint väder och en massa festligheter på stan. Jag har faktiskt inte orkat måste jag erkänna. Jag tog några foto från balkongen, men missade musikfestivalen eftersom den är i en annan del av stan.


Loppis och annan försäljning på Kyrkplatsen och mycket människor under dagen, trevligt.


Våra snälla döttrar har varit på besök, det har varit roligt.


Här Haralds dotter Maria med barnbarnet Emma.

Det är skönt att ha scrapbookingen att glädjas över och även idag har det blivit en layout.  Jag har tolkat Stuck?!:s första skiss denna månaden.



Jag har använt vit CS med grön mist och lite svart stänk. Papper och ballongdekon från Studio Calico, tårtpapper och ett vanligt anteckningsbladspapper som jag skrivit på med min skrivmaskin. Några dekorationer från Kaiser Kraft. Ett härligt foto på bröllopsparet, mitt barnbarn Jonathan och hans Hanna (inte mitt foto, snott på fb).


9 kommentarer:

  1. Duktig tjej som lyssnar på kroppen när den behöver vila!!! OCH!! Duktig scrap tjej också, så härligt det blev med det gröna och vita!!! Ljuvt men tufft på samma gång, du är så bra! Jag bara njuter av att få se dig skapa igen... ♡ Fortsätt vara rädd om dig och er!! KRAM ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jotack, men tråkigt är det...... Scrappa är roligare, tack och lov att jag har dig för det är ju inte så socialt precis. Tack, tack, tack! Kram

      Radera
  2. Love the misting on your background, just the right touch for your awesome photo! Love your title! Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
  3. Beautiful!! Love the Studio Calico balloons! Very happy layout. Thanks for joining us at astuck?!Sketches.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks, I love them too and the other animals!

      Radera
  4. Such a pretty page, love the background and the clean and bright colours! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Laura and for the fantastic sketches!

      Radera
  5. Fantastic photo and such a beautifully created page. I love the crisp white background with the pops of colour.

    SvaraRadera