Translate

tisdag 22 september 2015

Gästdesigner

Idag har jag äran att få vara gästdesigner hos Pixels and Paper! Gå in och titta om ni vill. Jag har tolkat deras septemberbild. Det är en australienska sajt så där är det vår nu.



Min layout utifrån bilden, ett mönsterpapper som bakgrund och jösses, jag har glömt var det kommer ifrån. Ibland tar jag vara på remsorna där det står, men nu hittar jag inte det. Jag har stansat ut hjärtan och sytt på dom med symaskinen. Dom är lite varvade med andra dekos. Foto på barnbarnet Jonathan och hans Hanna från bröllopet i somras. Denna layouten fick dom inramad på Jonathans födelsedag.

Jag tog en cykeltur ut till Lerberget och gick sedan en kort promenad där runt hamnen. Jag får försöka nu lite i taget för jag vill verkligen kunna promenera igen. Det gör fortfarande ont i knäet och det känns stelt och konstigt. Egentligen skulle jag till sjukgymnasten idag, men hon var sjuk.




Det var lite disigt och riktig höstkänsla idag.


4 kommentarer:

  1. Kul! Grattis! Va in där tidigare o såg att du var DT. Känns lite extra roligt när man "känner" personen. :-) Jättefin tolkning av bilden. Gillar dina hjärtan på rad. Jag ska försöka få slut på scraptorkan o idébristen o göra ett alster.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa, det är roligt att få vara med även om jag får lite prestationsångest haha! Du kommer säkert att göra en avundsvärd layout som alltid! Kram

      Radera
  2. Ja!! Grattis igen!! Det är såååå roligt och du är så värd den platsen ( och mer ändå!!) Den är så härlig din LO!! Gillar allt men särskilt dina hjärtan på tråd :) Ha det så gott !! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna och för sms och för all din uppmuntran. Jag har precis varit inne och kollat din senaste, vilken njutning! Kram

      Radera