Translate

onsdag 23 september 2015

Onsdag

Tvätt- och städdag, måste ju göras ibland, bra att kombinera. Jag tog en lite paus och en promenad, en kort en, men ack så ansträngande, det kunde vara värre får jag intala mig. Dessutom är jag vrålhungrig haha!


Jag hade ärende till Färgbutiken och gick inom parken vid Tivolihuset.





Det har varit ett helt underbart väder idag, varmt och soligt.

Jag har gjort en tolkning idag hos CiliinPapers. De har en fin skiss denna månaden.



Jag har gjort en layout till Mia och Jonas familjevägg. Den nya bäbisen i familjen, Evy är på fotot och det är från galleriet på sjukhuset i Dusseldorf. Vit cardstock med akvarellfärg, några olika mönsterpapper och dekorationer. 

Efter detta underbara fotot slutar jag med ytterligare ett foto från vår porträttkväll i Fotoklubben. En nybliven gamlamormor som redan är gamlafarmor haha!


Ser ni mina gammelhänder, dom ser precis ut som fars, stora labbar!

13 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin scrap på lilla Evy! Förresten så är dina händer som morfars, jadå, och även hans var snälla och goa

    SvaraRadera
  2. Jättefint foto på en ung gamlafarmor/mormor!
    (Jag kommenterar inte så ofta , men tycker att det är både roligt att läsa här, o titta på dina fina foton o scrapar.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, roligt att du uppskattar det! Det var längesedan jag såg dig! Kram

      Radera
    2. Mina jobbpromenader går numera mestadels mellan Blåkulla - Fågelsångsgatan o Röda huset - Blåkulla :)
      Kram

      Radera
  3. Du är ju så fin. Barnbarnet William ritade en bild av mig, sen tittade han på den och ritade dit lite rynkor. Ha ha. Vilken fin LO på lilla barnbarnsbarnet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja du rynkorna sitter där dom sitter, känns helt ok tycker jag, jag gillar att bli äldre! Kram

      Radera
  4. Jättebra kort...och dom händerna är så smidiga och duktiga som ingen annans, man skall inte döma utanpåverket...:) Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så sant, utanpåverket är inte så viktigt! Kram

      Radera
  5. Fina Christel!!! <3 Där ser du ju själv att du inte behöver gå ner ett dugg, så ät nu och slipp hungern :) Underbar och ljuvlig LO på lilla Evy!! En så vacker och skir känsla du fått till, passar så bra till den nyfödda lilla tösen<3 Hoppas ni får träffa dom snart!! Ha en bra dag!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, kläderna i garderoben säger annat! Tack för din alltid roliga respons, jag kände mig själv så nöjd med den layouten får jag tillägga eftersom jag alltid gnäller! Kram

      Radera
  6. Nu går det inte att tillägga något mer utan jag håller med om allt. kramar.

    SvaraRadera