Translate

tisdag 27 december 2016

Challenge YOUrself

Ja, en sommarlayout tycker jag kan passa just idag! Den är till Challenge YOUrself och deras decemberutmaning med tema Holiday.


Jag tänkte att det nog inte är tvunget med jultema utan chansar på summerholiday istället.


Jag letade fram sommarpapper från American Kraft och stansade ut fyrkanter med min Big Shot, vit CS med lite miststänk som bakgrund och sedan texter och lite annat. Foto på mig, som det ju måste vara, och mitt barnbarn Ebba från i somras när hon var med oss i husbilen. Ljuvliga minnen.

12 kommentarer:

  1. Jaa..sommarkänsla behövs i blåsten..och innan vi hinner blinka är vi där igen....:) kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det ju och det blir ljusare för varje dag snart, kram

      Radera
  2. Aaaahhhhh!!!! Snälla söta rara du så fiiiiin den här layouten ÄR!!! Heeelt outstanding!!! Du bara brilierar👌🏻❤️ Underbar inspiration kära du, TACK!!!! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. What a gorgeous page, Christel! I love your design and awesome photo! Thank you so much for playing along with Challenge YOUrself's December challenge. I am so happy that you did!

    SvaraRadera
  4. This is pretty and ever-so-slightly sweet. Love it.

    SvaraRadera
  5. Just LOVE it! Thanks for playing along with us at Challenge YOUrself!

    SvaraRadera
  6. Great way to scrap a super cool Holiday!

    SvaraRadera
  7. Love this photo and layout! Your colours and design is fantastic. Thank you for playing along with us at Challenge YOUrself!

    SvaraRadera
  8. Love your layout! Fabulous design and papers! Thanks for joining us at Challenge YOUrself!

    SvaraRadera
  9. Jättesnygg LO, Christel! Så många fina papper och härligt foto! Tack för att du delar med dig till oss på Challenge YOUrself! Kram Åsa

    SvaraRadera