Translate

lördag 17 december 2016

Myslördag

Promenad med dottern idag och den brukliga promenaden på en timme blev plötsligt fyra! Vi kombinerade motion, prat, sport, konst och shopping och märk väl, inte fika!


Havet och sen skogen och vidare till Sporthallen.



Barnbarnet Jonathan spelade innebandymatch, vi kollade en stund och pratade med övriga publiken.


Vi fortsatte till Blå hallen där det var en konstutställning bara idag.



Dom här gillade jag mycket, kombination med foto och origami, väldigt fint och lite nytt.



Det var roligt att se, men lokalen var väl inte den bästa för den här sortens utställning.


En runda på Saluhallen och Magasin 36.


Blomsteraffären som ligger där i området är så fin, vackra saker och fina blommor.


Sedan upptäckte vi en ny butik, choklad som egentligen inte öppnar förrän till våren, men har startat lite med vissa dagar öppet. De ska även ha italiensk glass när de öppnar.


En riskaka köpte jag, de är så goda!



Jag vet att det är så sant att lycka inte kan köpas för pengar, men ibland kan jag bli löjligt lycklig av några små saker.

6 kommentarer:

  1. En riktigt härlig promenad💕

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt mysig och avslappnande dag för dig och det är ju inte vanligt. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååjoo, rätt vanligt tycker jag haha! Kram

      Radera
  3. Alldeles underbar alltsammans!!! Jag fantiserar att jag var med er där och myste och kanske jag också köpte några vackra ting...MEN nog hade jag fikat allt :) Haha!! Kram Anna <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men det är klart, hade du varit med så hade vi fikat! Önskar detsamma! Kram

      Radera