Translate

onsdag 7 december 2016

Pyssloteket

Cybercropen hos Pyssloteket är slut, sista dagen var i söndags och nu väntar vi bara på vinnarna. Det är så många helt otroligt fina bidrag så dom kommer att ha svårt att välja vinnare. Jag kommer inte att tillhöra dom. Jag visar de sista bidragen som jag inte haft med här tidigare.


Det här är mitt allra första försök till Art Journaling, det är något många håller på med, att dekorera sidor i en bok med olika saker, viktiga ord och annat. Det är inget jag kommer att göra, men så kul att prova. 


Detta kortet är ett bidrag till en snabbtävling då alla i Pysslotekets designteam skrev ner vad de ville ha med och sedan var det upp till oss att få med allt. 
Här kommer de tio elementen:
1. Ullis - glitter i form av Stickles eller löst glitter 
2. Gunilla - stämpel, motiv eller text 
3. Päivi - Stjärnor i valfritt material ej stämplat
4. Therese - Brads 
5. Hanna - Cirkel - I valfritt material kan vara precis vad som helst bara en cirkel finns med.
6. Tettiz - Handskrivet
7. Jenny - Guld -Antingen mycket eller lite, kan kombineras med andra ting om ni är kluriga.
8. Karin - Turkos - Färgen turkos måste finnas med!
9. Malin - Mönsterpapper - Hur mycket eller hur lite ni vill men måste finnas med.
10. Anna - Stencil - Får användas ihop med valfritt medium som färg, Gesso eller spray.

Det var klurigt men så roligt.

Idag har jag gjort en storbeställning hos Pyssloteket, en stansmaskin och några dies och embossingfoldrar till denna. Jag har länge funderat, men tycker att det är så mycket pengar. Nu är det gjort, ingen återvändo, får bli julklapp till mig själv.

4 kommentarer:

  1. Man skall alltid köpa presenter till sig själv, blir bäst då 😉

    SvaraRadera
  2. Älskar både din AJ och ditt kort!!! Du löste båda uppgifterna med bravur!! Den sista måste varit klurig att få med allt!! Och du är dom sagt Sååå Värd din julklapp till dig själv !!! Härligt!!! KRAAAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag försöker intala mig det haha..... Kram

      Radera