Translate

torsdag 1 december 2016

Torsdag

Idag hade jag en bokad tid med instruktör på Friskis & Svettis. Det gick bra så nu vet jag vilka maskiner jag ska använda och kan träna precis när jag vill. Det känns bra.


Jag cyklade även till Ica för att handla, det är inte ofta jag handlar där numera även om det är min favoritmatbutik.  Det är lättare att ta närbutiken, men vad gör man inte för att få köpa 2 pkt kaffe lite billigare!


Ikväll har jag träffat några gamla kollegor. En av dom, Gunvor, har flyttat tillbaka till Höganäs efter många år på andra orter. Det är verkligen roligt, nu blir det mycket enklare att träffas. Hon är lite äldre än jag, men kör genast igång med att jobba, hon är så energisk och det är så härligt.


Hon bjöd på en god Västerbottenpaj, räkor, oliver och sallad, så gott.


Viveka som fortfarande jobbar på vårt gamla arbetsställe kom också och vi hade en riktigt trevlig kväll tillsammans.


God kaka till efterrätt tillsammans med kaffe.


6 kommentarer:

  1. Så kul att se er mina gamla arbetskamrater, ni är er lika...:) Gunnel

    SvaraRadera
  2. Vilket gäng ni måste ha varit, tre damer med massa full fart!!! 😊 Mysigt att ni träffas!! Kram Anna 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är så glad för att träffa gamla kolleger som blivit vänner! Kram

      Radera
  3. Svar
    1. Tack, det är det verkligen! Hoppas ni har det fortsatt fint på er tur i Spanien! Kram

      Radera