Translate

onsdag 28 december 2016

Vilodag

Vilodag, iallafall så mycket vilodag som jag klarar av. Jag har ont i halsen och känner mig lite halvdålig, kanske förklaringen till att jag är trött. Jag gick iallafall ut en promenad med dotter Mia.


Vi gick invallningen och kunde beskåda stormens härjningar här.


Det var dimmigt och alldeles stilla, ganska skönt faktiskt.


Mycket skador på promenad- och cykelvägen, men Höganäs AB brukar vara snabba med att återställa den.




På hemvägen tittade vi in till sonen Joel och inspekterade deras tillbyggnad som hela tiden fortskrider. Nu har de öppnat upp in i köket och det blir så bra.


Vi har diskat och gjort iordning efter gårdagen, ätit julrester och vilat (scrappat) resten av dagen.

Jag har en undran, varför är oftast min reklam här på bloggen om hur man får bort rynkor??????

4 kommentarer:

  1. Åh, det är bara algoritmerna som läser av dig😎😎

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, jag tror att dom kollat mina bilder haha!

      Radera
  2. Var rädd om dig och vila nu!!! Scrappa mycket !! Det är säkert bra mot halsont 💚 Haha!!! Ja det där med reklamen är märkligt... Kraaaam 💚

    SvaraRadera
  3. Jaa vilket bra skäl att bara få vara hemma vid scrapbordet! Kram

    SvaraRadera