Translate

onsdag 30 augusti 2017

Let´s Get Sketchy

Äntligen roligt att scrappa igen! Ja, det har ju inte varit tråkigt precis, men jag blir trött på det när inget blir som jag vill. Då är det bra att plocka fram Bella Blvd pappren, de gör mig alltid glad. I sista stund gjorde jag en layout till den andra skissen denna månaden hos Let´s Get Sketchy. Det finns några timmar kvar! Det är inte bara en skiss, även en moodboard och flicktema.




Vit CS och papper och dekorationer, som sagt, från Bella Blvd She Blooms. Foto på barnbarnsbarnet Evy som baby, hon fyller 2 år i september, hur fort går inte tiden????

8 kommentarer:

  1. Beautiful photos (and eyes!) Terrific layout! Thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  2. Åhhhh!!! Undrbart!! Ja Bella Blvd är alltid en vinnare!! Älskar denna !! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja äntligen kände jag igen mig själv haha! Kram

      Radera
  3. This is just the most adorable layout - I love it! Thanks for joining us at Let's Get Sketchy :)

    SvaraRadera
  4. Wow! adorable layout))) so sweeeeeet! Thank you so much for joining us at LGS:)

    SvaraRadera
  5. Wow! Lovely layout and adorable baby :)! Thanks for playing along with us at Let's Get Sketchy!

    SvaraRadera