Translate

måndag 7 augusti 2017

Stuck?!

Lite scrappande blir det ändå, även om inte heller det är lika roligt just nu. Jag har gjort en layout till Stuck?! och första skissen denna månaden. De har alltid fina skisser där.



Jag har använt vit CS med akvarellfärger. Papper och dekorationer från Bella Blvd Let´s Go. 


Foto på barnbarnsbarnen Alva och Alice med Lollo och Bernie. Jag har gjort en innan med samma foto och när de skulle bestämma vem som skulle ha den fick jag lova att göra en till.

7 kommentarer:

  1. Adorable photo and page. So happy and colorful! So many fun touches on here! So happy you played with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  2. Such a fun page with the children and the animals. I like the bold, primary colours and the flicks of paint. Thanks for playing along with us at Stuck ?! Sketches!

    SvaraRadera
  3. This is so fun, loving the
    Use of bright colours! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. Åååhhh!!! Underbart glad layout!! Glädje på papper!!! Så härliga detaljer att upptäcka!! Mmmm!!! Tack!!! KRAAAM 💚💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, du gör mig alltid glad och lycklig över att scrappa! Kram

      Radera