Translate

måndag 28 oktober 2019

Måndag

Nu har jag laddat för Friskis & Svettis i många veckor och idag blev det äntligen dags. Jösses, det kändes att det var längesedan och de där extrakilona gav sig till känna. Men, det var skönt!



Lite pyssel hemma innan jag cyklade till barnbarnet Anna för att lämna några saker hon ville låna. Det blev en fika och prat. Jag fick träffa Mathèo också, han hade vilostund i soffan och Melina sov.


Jag cyklade vidare till Strandbaden, till barnbarnet Jonathan och familjen. Det har varit ett så fint väder idag och jag njöt verkligen av cykelturen på invallningen. Över Danmark låg hotfulla moln, men de nådde aldrig oss.





Det är höstlov denna veckan och Alva och Alice skulle gå med föräldrarna på sitt första utvecklingssamtal. Lite glass var ju bra att äta först.


Jag var där för att passa Edith och vi lekte med allt möjligt.





Kaffekalas hade vi också.


När jag cyklade hem var molnen ännu häftigare och solen var på väg ner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar