Translate

tisdag 22 oktober 2019

Tisdag

Imorse sov jag till nio, det är nog Stockholmsturen som tar ut sin rätt haha. Så småningom kom jag ut på en promenad, en kort en.







Det renoveras på, spännande att se hur det blir med Widdings villa.


Idag grävdes det ordentligt på Storgatan, jag fattar inte vad de gör just nu, en massa under jorden jobb.

Jag handlade på Lidl idag, annars är det mest Harald som handlar. Jag träffade vännen Ulla och vi stod och pratade en lång stund sedan kom hon tillbaka för att fråga mig en sak och jag frågade henne om hon visste om det fanns sockerdricka. Efter en stund kom hon igen, då hittade hon inte sin vagn, men hade hittat sockerdrickan. När jag skulle betala hittade jag inte min Iphone, den hade jag lagt vid sockerdrickan och jag rusade tillbaka. En tjej kom precis med den! Jag skrattade för mig själv hela vägen hem, det blir dråpligare och dråpligare. Nu undrar ni säkert vad jag ska med sockerdricka till, men vi ska ha gäster på fredag och ska ha den till välkomstdrinken.

Annars roar jag mig mest vid scrapbordet, det är så mysigt och roligt.

2 kommentarer:

  1. Haha haha!!! Helt underbart 💚💚💚 Du är i gott sällskap, jag letar alltid efter min mobiltelefon och Martha glömde sin varuvagn överallt på Ikea senast dom var där och hon är bara 22! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, upprepades idag, det är något i luften.... Kram

      Radera